tisdag 16 mars 2010

Pendragon kommer att bli mitt nästa begär...

Jag säger bara det, jag har hittat ytterligare ett begär, Pendragon shoes....
Mitt första begär och stora förälskelse var Ewa i Wallas kläder, och hennes skor, nu kommer nästa mer och mer, Pendragon Shoes... Har ni sett vilka konstnärliga och vackra skapelser,
Jag har inte sett något liknande, och jag är totalt förälskad dessutom passar de lika bra som Ewa:s egna skor till hennes kläder. Och precis som Ewa i Walla några mer spektakulära än andra.
Jag kommer att ta hem cirka 10 par av dem med Blomman på, vad tror ni om dem??
Kan jag få lite feed back?
Sedan kan vi ta hem de andra efter order om 10 eller 5 vissa kan tas hem en och en men det blir dyra att ta dem så.
Jag ha inte ännu funderat ut hur det hela skall gå till, men har haft kontakt med tillverkarna i Australien och vi har ett samarbete på gång, jag kommer att vara deras agent i Sverige... Vilket lyft för linolin att få sälja dessa fantastiska skor...
Se själva bifogar några bilder, se och njut ....

Inga kommentarer: