lördag 17 april 2010

Vårkänslor med saknad!

Nu har jag lagt upp mycket fint från Olars Ulla på webben.
Men vi saknar ju förstås Ewa i Walla, ingen vår och sommar utan dessa fantastiska kläder. Jag kan glädja er alla med att under nästa vecka kommer de att börja leverera en mycket försenad andra kollektion.
De är själva hemskt ledsna för denna försening, men den som väntar på något gott...
Så håll utkik under de kommande veckorna.
Men jag måste säga att de kläder jag lagt ut från Olars Ulla också är super fina...
Kolla själva så får ni se. Härliga fina klänningar, kjolar och toppar nu till sommaren...
som kommer med stormsteg...
På webben har vi REA på fina plagg från Mbym, Vask vi kommer att sluta med dessa märken.
In kommer nu i stället ett Amerkianskt märke som heter Mangolian Pearl "SÅ SNYGGT".
Och snart kommer ni även kunna handla Pendragon Shoes från webben... Jag längtar så efter dem...
Lördag kvällen kommer väl för övrigt för min del att inhehålla lite sälskap av goda vänner och några glas vin....

Inga kommentarer: