torsdag 2 februari 2012

Uppdressad

Dagens uppsättning gällande klädedräkten. Det märks att jag är en trogen kund på Linolin.
  • Sancho Boots handgjorda från Spanien är ett inköp inför förra vintern.
  • Ewa i Walla kappan i svart skinn var är också ett inköp förra året.
  • Sjalen är Ewa i Wallas Bosdotter som återkommer med jämna mellanrum i olika material
  • Klänningen är fjolårets från Ewa i Walla men samma modell finns i härligt siden på Linolins webshop nummer 55234.
  • Under klänningen har jag en svart byxa som sticker fram. De är underbara och heter Elinda och finns på Linolins webshop
  • Pulsvärmarna heter Solveig och är mitt egna varumärke Krickolina finns i Linolins webshop
  • Krickolina smycken som jag bär är privata men det finns ett stort urval att välja på i Linolins webshop.
  • Till sist min vackra tovade hatt som jag köpt på Kaleido konsthantverk i Uppsala. Det är det enda i denna uppsättning som inte är inköpt på Linolin. Härligt med en butik som har allt jag önskar.

Krickolina

3 kommentarer:

linolin sa...

så himla snyggt

linolin sa...

så himla snyggt...

Anonym sa...

Underbara bilder på dig Maria, varför har inte du varit modell för ewas kläder tidigare...... klänningen är skitsnygg....... sen det där vita som ska komma ser såååå läckert ut!!!! Mai-Gun